pondělí 13. srpna 2012

Skřítek



Práci na zakázku poslední dobou odmítám ze dvou důvodů: mám svázané ruce objednavatelem a trpím nedostatkem volného času, který je k takové práci nutný. Obojí jsem tentokrát porušila. Jedna mateřská školka nás poprosila o ušití lesního skřítka. Téma mě zaujalo, i když jsem se zhruba v polovině práce musela k šití nutit, protože nadšení se v mnoha dnech neustále opravované práce ztrácelo. Výsledkem je skoro půlmetrový skřítek v kabátku a s mošničkou na lesní plody.







4 komentáře:

  1. Ten je nádherný, líbí se mi to dotažení do nejmenších detailů. Ve školce musejí být radostí bez sebe, skřítek je dokonalý. Dovedu si živě představit, jak se taková hračka aktivně zapojí do života ve školce. A bude dlouho dělat radost spoustě dětí. Za to ta práce rozhodně stála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luckyno, děkuji, od Vás mě to těší. Taky doufám, že jim bude dělat dlouhou a dobrou společnost.

      Vymazat
  2. Marie, skřítek přišel rovnou z lesa. Úplně nejvíc se mi líbí jeho klobouček. Počítám, že je o skřítka ve školce bitka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to nebude tak horké :-) Doufám, že přejiže na dlouho.

      Vymazat